KUDYKAMPUS 2.0

Tvých nejlépe investovaných 30 hodin v tomto roce.

KUDYKAMPUS je systemická škola, ve které v krátké době dosáhneš uspokojivého výsledku.

KUDYKAMPUS může být i výborným doplňkem jakékoliv školy nebo zaměstnání.

KUDYKAMPUS SE MUSÍ ZAŽÍT

 

KUDYKAMPUS je pro studující i nestudenty, pro pracující i nepracující.

Umožňuje rychle a účinně promyslet, jaké změny potřebuješ, a zahájit strategický obrat ve studiu, v zaměstnání a v životě. Současně posbírat inspirace, tipy, zpětné vazby.

MY: vytvoříme bezpečné, pohodové a inspirativní prostředí
TY: si vytvoříš představu o tom, co chceš a potřebuješ
MY: ti do toho nebudeme kecat 😊
TY: můžeš sám udělat první krok na nové cestě

JAK SE NÁM TO SPOLEČNĚ PODAŘÍ?

Základem programu je SYNERGICKÉ KOUČOVÁNÍ neboli kombinace různých koučovací přístupů.
To je vlastně „Operační systém“ KUDYKAMPUSU. Umožní ti pohlížet na tvá témata z různých úhlů a v různých kontextech a rychle dosáhnout výsledků, se kterými budeš spokojen.

Budeš postupně pracovat s několika kouči. Jejich cílem je postarat se, abys svůj čas v KUDYKAMPUSU využil maximálně pro sebe. Práce ve skupině je novou dimenzí koučování, obohacujícím zážitkem a vzájemnou inspirací.

TVÝCH NEJLÉPE INVESTOVANÝCH 30 HODIN

Přepočteno zaplatíš 170,-Kč za hodinu koučování. Žádné přednášky, žádné semináře, žádné chytré teorie, nepoužitelné informace a návody … jen soustředění na tvůj záměr. Díky tomu zvládneš za 30 hodin to, co by jinak trvalo měsíce.

DETAILNÍ PROGRAM

30 hodin je rozděleno do cca 10 setkání (3 až 4 hodiny) v malých skupinkách, vždy ve čtvrtek dopoledne nebo odpoledne. 3x networking jako bonus.

DETAIL PROGRAMU

čím vším si v KUDYKAMPUSU projdeš

ÚVODNÍ INDIVIDUÁLNÍ KOUČOVÁNÍ

S koučem projdete, popřípadě zpřesníte svůj záměr, své téma.

SEZNAMOVACÍ NETWORKING

Na společném brunchi se seznámíte se všemi účastníky a kouči.

SYNERGICKÉ KOUČOVÁNÍ

Série setkání s kouči každý čtvrtek dopoledne či odpoledne. 
Druhy koučování se střídají:

INDIVIDUÁLNÍ KOUČOVÁNÍ

Individuální práce se systemickým koučem na tvém tématu je částečně i přípravou na následující skupinovou práci.

SKUPINOVÉ KOUČOVÁNÍ

Celkem 3 setkání se systemickým koučem ve skupině 4 – 5 účastníků. Poznáš, že je možné, aby ve skupině každý pracoval na svém tématu a současně se nechal inspirovat ostatními.

BODY & MIND KOUČOVÁNÍ

Dvě setkání s Martinem Švihlou – mistrem Aikidó, který ti umožní přemýšlet, jak tvé téma komunikuje s tvým tělem a naopak.

ART KOUČOVÁNÍ / BYZNYS KOUČOVÁNÍ

Zde máš na výběr: Dvě 3–4 hodinová setkání se systemickými kouči v kontextu Tvorba nebo v kontextu Byznys. Předpokládáme, že Art koučování zvolíš, když si potřebuješ rozmyslet jaké kreativní postupy v životě používáš, jak si tvoříš svůj prostor pro život. Byznys koučování zvolíš v případě, že máš pocit, že do života potřebuješ dostat více struktury (čas, peníze, rozhodování, pravidla, modely…).

NETWORKING

Neformální večerní setkání účastníků. V první části připravený program, v druhé volná diskuze doplněná přinesenými pochutinami.

SLOW DOWN

Ještě nemáš hotovo? Potřebuješ ještě něco dotáhnout domyslet? Je tu část, kterou si strukturují účastníci za podmínek, které si dohodnou s kouči nebo se školníkem. Extra dávka individuálního nebo skupinového koučování, svépomocná skupina, tematický networking, workshop/seminář na konkrétní téma…

CO TAKÉ ŘEŠÍME?

  • Škola mi nestačí! Jakou (sebe)vzdělávací strategii mám zvolit?
  • Už vím, že školu nedostuduji. Přínos, který pro mě škola má každým rokem klesá. Co stím udělám?
  • Dokončuji školu a chtěl(a) bych si vyjasnit představu o své budoucí seberealizaci. Potřebuji si promyslet další krok v životě.
  • Potřebuji přemýšlet jak to, co dělám, a způsob jakým to dělám, vede k cíli, který mě přitahuje nebo bude přitahovat.
  • Chci se spojit se svou vlastní představou budoucnosti. Chci si vytvořit takovou představu o svém cíli, která mě k němu dovede.
  • Mám určitou představu o projektu, podnikání, o tom, co by mě v životě bavilo. Potřeboval(a) bych si tuto představu vyjasnit v inspirativním prostředí.
  • Mám zaměstnání, ale nejsem vněm úplně spokojený(á). Potřebuji místo, kde mohu přemýšlet, zda je možné naladit mé životní priority a cíle s požadavky zaměstnavatele.
  • Jsem zahlcen(a) podněty a dost dobře nevím kterou cestou se vydat.
  • Nechci dělat nic, ale nevím jak na to.

S PODPOROU KOUČŮ

facilitátoři / průvodci

Úloha koučů je směřovat práci ve skupině tak, aby přínos pro každého účastníka byl maximální

Dan Cícha

Dávám prostor úvahám o rozporech ve vašich životech i v životech ostatních.

Nabízím práci se skupinou formou propojení individuálních objednávek jednotlivých účastníků – určuji pouze formát studia, vy určujete jeho obsah.

Naučím vás neorganizovanosti a umění odpočívat. Pro život. Budete-li chtít.

Více než 15 let praxe v řízení rozsáhlých projektů v ČR a zahraničí. Pedagog, inženýr, psychoterapeut, sportovec, milovník zelených fazolek, fitness trenér.

Lenka Tichotová

Jít životem s nadhledem a humorem. Spojování nespojitelného. Pracovat velmi vážně nevážně.

Dávat lidem prostor a propojovat se s druhými. Dát prostor sobě. Propojit se se svým tělem, pocity, s tím, co považuji za důležité, s tím, co chci.

Zařídit si svůj prostor pro život nikoli podle konformních požadavků společnosti, ale tak, aby se mi v něm líp žilo.

15 let krizová intervence, systemické koučování, psychoterapie, práce s těžce nemocnými, umírajícími a jejich rodinami, práce s dětmi a studenty, záliba ve spolupráci s dospívajícími, doktorát z klinické psychologie, výuka na katedře psychologie, vodní motoristka, výletnice.

Míra Šafařík

Prostor je k dispozici. Nabízí se nám. Smíme ho používat. Pokud ho chceme i využívat, například pro lepší Život, a to nejen náš, je dobré a vlastně nezbytné se v průběhu času.

Propojovat v různých sociálních systémech, například komunitách, a tím se stávat součástí sítí, ve kterých má každá svůj jedinečný a specifický smysl existence.

4 děti (24, 21, 6 a 4 roky) a jejich dvě matky, 20 let vrcholový manažer a člen orgánů korporací i malých firem, řízení a implementace změn, systemické koučování a terapie, konstelace, podnikatel, motorka, hudba, selský rozum a empatie

Kateřina Rangotis

Propojení pro život, prostor, ve kterém to žije.

mnmlst jak jen to jde.

Od speciální pedagogiky k sociálním službám, od sociálních služeb k supervizi, od supervize k psychoterapii a zpět ke speciální pedagogice

Martin Švihla

Život se odehrává v našich tělech, ne v mysli nebo na sociálních sítích. Život je naplňující a tvořivé mystérium, ne intelektuální úvaha.

Opravdová změna v našem životě nastane, když se změní náš postoj, chůze nebo způsob, jak naše tělo reaguje na podněty z okolí. Změníme se, když se změní naše konání, když proměníme znalosti na schopnosti. Když se životu nebudeme snažit pouze „rozumět“, ale také ho „pochopíme“, propojíme se s ním, dáme mu prostor a začneme žít.

30 let cvičení bojových umění (hlavně aikido), doktorát z informatiky, vytváření projektů, které denně slouží stovkám lidí, lektorování firemního vzdělávání i osobního rozvoje, terapie i individuální konzultace

Parisa Zargari

Životní a profesní zkušenosti mi ukazují, že Propojení toho, kdo jsem, a jak chci žít –svůj Život, jde ruku v ruce s tím, jakou práci chci dělat, a jak v ní jsem spokojená a úspěšná podle měřítek, která si sama nastavuji.Tahle cesta je klikatá a proměnlivá.

Věřím tomu, že když se umím zastavit a unést ten prázdný Prostor v sobě a kolem sebe, ve kterém „nevím“, mohu pak sama a svobodně vytvořit nový prostor pro to, co skutečně chci, aby naplňovalo můj dobrý život.

Psychoterapeutka a skupinová lektorka, která se 20 let své profesní cesty snaží jít za tím, co naplňuje její práci a život smyslem a radostí.

Šárka Sýkorová

Propojení se svými zdroji a kvalitami, s jistotou, že v tom nejsme sami. Propojení s druhými, s čím kdo pomoct umí mi. A taky s čím já jim, v tom je ten šprým. Vědomá volba, inspirace, podpora, provokace od srdce, společná i samostatná práce.

PRO ŽIVOT ve světe, kde chceme žít.

Psychologie na FF UK, gestalt psychoterapie, systemické koučování, NLP, práce s hlasem, fascinace zvukem, muzikoterapie. HR v technologiích a vegan raw potravinách. Výuka na DAMU. Cestování. Meditace. Improvizace. Jóga. Indický tanec kathak. Bytí mezi světy.

Martin Přibil

Nejdůležitější je vytvořit Prostor pro učení. Bezpečný, inspirativní a propojující. Propojující účastníky, informace v našich myslích, staré s novým, propojující tělo a mysl. Pro život nejvíce potřebujeme vlastní modely a vlastní cesty. Jejich nalézání je tou jedinou školou, která má smysl.

25 let podnikání v obchodě a logistice, návrhy a implementace SW, zakládání a řízení malých firem, systemické koučování a terapie, ZEN-shiatsu, astronomie, chemie, TV seriály, hudba …

CO ŘÍKAJÍ ÚČASTNÍCI KUDYKAMPUSU

Dominika

Dominika

„Když je člověk spokojený, šťastný a má energii, tak i život a podnikání je více v pohodě.“

 

Kryštof

Kryštof

„V KUDYKAMPUSU jsem pojal jako projekt sám sebe.“

 

Kuba

Kuba

„V průběhu KUDYKAMPUSU jsem porazil depresi, která mě provázela celý život.“

 

 

Nejdůležitější je vytvořit Prostor pro učení. Bezpečný, inspirativní a propojující. Propojující účastníky, informace v našich myslích, staré s novým, propojující tělo a mysl.

Martin Přibil (školník a kouč)

CO TI MŮŽE KUDYKAMPUS DÁT

Zvýšenou schopnost dosahovat svých cílů a záměrů.

Zvýšenou schopnost pracovat sám se sebou.

Jednoduché techniky pro zlepšení komunikace, tělesné pohody a života vůbec.

Prostor a podmínky, abys mohl udělat změnu, se kterou váháš.

Vzájemnou podporu lidí v komunitě KUDYKAMPUS.

Prostor a podmínky, abys mohl udělat změnu, se kterou váháš.

Vzájemnou podporu lidí v komunitě KUDYKAMPUS.

PŘIHLÁŠKA

KUDYKAMPUS    PODZIM 10. 10. – 30. 11.   4900 Kč

9 500 Kč pro firmy

Kapacita KUDYKAMPUSU je omezena. Účastníci musí splňovat tato základní výběrová kritéria:
Mít motivaci k vlastnímu rozvoji / Věk 15 až 30 let / Mít dobrou představu o tom, v čem mi může KUDYKAMPUS pomoci, jaké je moje téma.
Podzimní trimestr bude probíhat většinou každý čtvrtek ve 3 až 4 hodinových blocích.

FORMA PLATBY

Přihlášení je nezávazné. Po přihlášení se s tebou spojíme a domluvíme způsob úhrady a termín úvodního koučování.